2009. gada 13. dec.

28 diena no beigām


Piektdienas rītā sazvanījos ar Renāru, uzaicinaju viņu pusdienās, sarunajam, ka atbrauks, paņems manas mantas un tad, kad man darbadiena būs beigusies, es došos atkal ciemos. Mazliet jau stulbi, jo paši viņi taču arī neredzās un brīvdienu vakaros es esmu pie viņiem - nesanak pabūt divatā. Bet nu, vini ir fantastiski un man jāsaka milzu Paldies, ka aicina ciemos. Es jau pagajušas divas nedeļas nogales pavadīju "mājās". Neizturami.
Nu ja, 5dienas vakarā pus astoņos biju Liverpūles stacijā, satikamies un devamies uz mājam, pa ceļam nopērkot karstvīnu un Ziemassvētku kūciņas. Jauki pasēdējām, papļāpājām.. Vini bija dabūjusi Lidlā marinētus gurķus, marinētus mazos sīploņus, siļķi un rupjmaizi. Tik foršas brokastis sanāca sestdienas rītā :D Devāmies uz Liverpūli. Pirma bilde ir skats uz Liverpūles centru, kad iet no Renāra dzīvokļa ar kājam. Sanak iet leja no kalna. Uz turieni gan sanak kapt kalnā, un tā ka mes ekonomejam uz sabierdiskto un arī nekur nekad nesteidzamies, tad vienmēr ejam ar kājam. Pusstunda laikam sanāk aptuveni, ko iet. Bet caur parkiem. Zāle visur zaļa, nevarētu teikt, ka pilsēta baigā Ziemassvētku noskaņa (Brisele tādā ziņā ir bijusi pati iespaidīgākā pilsēta, ko emsu redzejusi Ziemassvētku laikā). Tacu visā pilsēta izlikti pingvīni. Rekur es ar vienu pārīti.

Katrs pingvīns savādāks, diezgan jautri. Cilvēki uz ielam ļoti daudz, nemaz nerunajot par to, kas darās veikalos. pasi jau ar no viena iznacam ar diviem pilniem maisiem. Bet šodien redzējam arī sievieti, kurai bija ap desmit maisiem. Pilni ar drābem. veikals Primark - lēti, daudz, liela izvēle, cilveku pūlis, garas rindas... Uh.. bet mēs ari saņēmāmies un iegājam, nopirkām visu, ko vajadzeja...
Vel bijam divos makslas precu veikaliņos. Ja man būtu kaut drusku vairak talanta, izmantot to visu, ar ko avr zīmēt, kur var zīmer, gleznot... Tik interesantas lietas. Fantastiski! Un ta aura.. Atradu gan ļoti smuku bloku, kuru izmantošu par savu portfolio pamatu.Tikai janopērk būs. Tagad esmu pilnīgi tukšā. Atdevu parādu, nopirku tušas un spalvas, sev džemperīti (neticēsi, bet koši dzeltenu, ne melnu ) dāvaniņu mammai un tētim, gramatu Ievai... un naudas vairs nav. Par Šreju, protams, neko nesaņemu. Tagad janoskaidro, ko viņi doma par brīvlaiku. Cik sapratu, mātīte būs mājās divas nedēļas. Un es ceru, ka tas nenozīme, ka man ir brīvdienas, kurās jakārto māja un jāgludina, bet reali jau bērni japieskata nav. Un par kārtošanu un gludinašanu jau man nemaksā. Būs vienu vakaru tas viss jāizrunā, lai nav nekādi pārsteigumi. Prasīt jau neko neprasīsu, tikai ceru, ka būs pietiekami godīgi. Un pretimnakoši.. lai gan to no tās sievietes nesagaidīt. ieminejos, ka gribu Ziemassvētkus svinēt Mančesterā. problēma ir tada, ka 25. un 26. te nekas nekursē - nav nekādu vilcienu atpakaļ uz Varingtonu, pateicu, ka tad man jamaklē, kas atbrauc pakaļ. Un viņa nevis piedāvajās, bet vienkārsi nopūtās. Tās viņas nopūtas ir tik tracinošas - kā veca sieva sten un pūš. Bet jautat tētim ir diezgan bezjedzīgi. viņs pateiks, jā, protams, bet tas nenozīmē, ka varu uz viņu paļauties. Šodien tikai tā reāli apjautu, ka nebūšu Ziemassvētkos mājās...
Bte nu neko.. Līgai izklausās ļoti jauka ģimene, kura vina dzīvo. Paši aizrāda viņai, ka viņa strādā vairak par 25h, berni patstāvigi un ar kaut ko nodarbojas un galvenais - pieklājīgi. Jaskatās kā iet Latvijā. Izskatās, ka nekādu naduu uz majām īsti nesanaks paņem līdzi - nu menesim jau pietiks, bet ko tad? Mamma un tētis jau, protams, pabaros un tā, bet kaut kādam ballītēm naudu prasīt man liekas noželojami un necienīgi. Es vienīgi varu paļauties uz to, ka esmu mazliet izaugusi, un tas viss vairs neprasās tik daudz. bet uz kaut kādime koncertiem, izrādēm... nez. Tad jau redzēs. Neesmu izsvītrojusi iespēju braukt atpakaļ.
Redzkur šovakar nobildēju Varingtonu. Jocīgi, ka dazi koki vēl zaļi, tajos lampiņas, meitens staiga plikam kajām un krekliņos.. āra ir auksts! bet viņas atsaldējušas smadzenes un arī laikam nemaz vairs nejūt aukstumu. Nevar taču ietuntulēties jakā - neredzēs plikumus!

Un visur gaisminas, gaismiņas... Privātmajas gan vel nav tik apgaismotas.... Cereju, ka būs lielāka Ziemassvētku pasaka.

Nav komentāru: