2009. gada 26. aug.

Labrit Anglija!

Vakardien beidzot izrunajam visu kas un kaa ar Surekhu (mammu). Esmu visai parsteigta par to, ka septingadniekiem ir japalidz mazgat zobi un iet dushaa, un "sakopties pec tualetes apmeklejuma", bet tapec jau laikam vinji algo mus - auPair`us. Bet nu labi, tas nekas. Adi un Adarsh abi baigi feinie. Vakar lidz pat guletieshanai spelejam modernizetu Ricu-Racu un speliti, kur jasaliek cetri savas krasas kaulinji rindaa, lai vinnetu. Diezgan daudz veiksmes man uzspideja un es tagad esmu: "oh, you are so good in this game. how do you do that?" . vakar parbaudijam ari spekus frizbijaa (ak, cik labi, ka skola mums to macija!). atkal biju "very good" un tagad esmu izpelnijusies bernu respektu un pienjemta barinjaa lidz galam. Surekha ari brinijas, cik atri esmu dabujusi puikas sevi respekteet. nu re! vinjiem esot bijusi pirma aukle no Afrikas, kas te bija ieradusies vairak sameklet sev boyfriend nevis palidzet majas darbos. Annika no EST esot bijusi ljoti chakla un visu laiku darijusi majas darbus, bet puikas teica, ka ar vinju neesot bijis tik jautri. esot bijusi baigaa gramatu lasitaja utt. iepriekshejas abas arii neesot macejushas gatavot. sovakar brauksim iepirkties un rit es pagatavoshu k-ko. es jau teicu, ka pec menesha maceshu arii vinju indieshu edienus gatavot. tas vinju priecejot, jo ed vinji to, kas iznjemts no saldetavas puspagatavots vai sagatavots visai nedeljai pa brivdienaam. divaini. Nu ko, I`ll try to do my best! lai nakamaa nobaal manaa priekshaa! man patik but labakajai!

sodien bijam domajushi spelet futbolu un iet garaa pastaigaa pa rajonu, bet araa ir lietains un tapec dzivosimies pa iekshu. nedeljas nogalee es braucu ar gjimeni tris dienu izbraukumaa ar vinju draugiem uz kaut kurieni. ljoti gribu! :)

cheers!

Nav komentāru: